maandag 13 juni 2011

Dreams on Wheels 2011 - part 2 - TVR Sagaris

TVR Sagaris! No words...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De foto's hebben niets te maken met het evenement Dreams on Wheels.
Een paar vrienden willen gewoon de foto van hun boliede op het net.
De echte oldies komen niet aan bod.Die doen meestal geen burn out.

Scorpion zei

@ Anoniem
Dank voor uw vriendelijke, doch enigszins ontgoochelde en licht cynische reactie.
Deze foto's zijn overduidelijk genomen tijdens het evenement Dreams on Wheels, dus zie ik niet goed in waarom ze niets zouden te maken hebben met het evenement.
De TVR Sagaris, één van m'n lievelingswagens trouwens, stond er gewoon mooi te wezen tussen wat andere 'supercars'. Burn out's heb ik er niet gezien.
In m'n vorige post 'Dreams on Wheels - part 1' kan u heel wat oldies terugvinden. Misschien daar eerst even kijken?
Ik heb er wel maar een uurtje rondgelopen, er stonden honderden auto's en ik kan niet alles op m'n blog zetten uiteraard. Ik hoop dat de vrienden die hun 'bolide' op het net willen, zoals ongeveer 95% van de deelnemers aan zo'n evenementen, tevreden zijn. U duidelijk niet, omdat de echte oldies niet aan bod komen. Dan kan ik u nog enkele leuke artikels op m'n blog aanraden. Als echte oldie-kenner kent u ongetwijfeld de vooroorlogse Bentley 'Blue Train Special' en de Bugatti Royale uit de 'Shlumpf-collection' of toch iets jonger, de Iso Rivolta GT 365, Aston Martin DB4 GT Zagato of de DeTomaso P70 Fantuzzi? Ook van deze echte oldies, en nog veel meer, kan u hier foto's vinden!
Veel kijk- en leesplezier alvast.
Grtn, Scorpion