donderdag 31 maart 2011

Geneva Carshow 2011! Novitec Rosso GTO

Het merk met het steigerend paard blijft iets speciaals, maar toch kunnen niet alle Ferrari's me bekoren. De nieuwe 458 Italia bijvoorbeeld lijkt me veel te braaf, de 599 daarentegen vond ik altijd al een prachtig design. Later kwam de 599 HGTE er nog bij. (link) Toch vond Ferrari dat het nog dikker kon, dus bracht men verleden jaar de 599 GTO uit, (link en link) een absolute droomwagen die de GTO-badge waardig is. Eén van de mogelijke liveries was de "Livrea Anni 60" die verwees naar de 250 GTO (chassisnr. 4153GT Link) waar de Ecurie Francorchamps vroeger mee racete. Basiskleur is het prachtige Argento Nurburgring met natuurlijk de gele streep en de witte stickers! Me like, maar ik zal dan ook wel één van de weinige zijn die dit 'mooi' vindt. Gelukkig zitten er bij (nog maar eens) één van m'n favoriete tuners Novitec Rosso nog zo'n zotten. Zij vonden de 670pk. wat minnetjes, dus propten ze nog twee superchargers onder de motorkap, goed voor 888pk. En dan nog in de Livrea Anni 60! Me like... a lot! Oooooooow Yeah!
Oja, en ze hadden ook nog een California en 458 Italia mee, maar die verbleekten toch wel naast de GTO! (Novitec, please get rid of that stupid black floor! Once again, it was a mission impossible to make good pics...)

Geen opmerkingen: